žubor vode

12.10.2007., petak

Pozvonio,pa...

Jednom je neznanac pozvonio na moja vrata.Otvorila sam mu iako sam znala da ne treba puštati k sebi nepoznate ljude,pogotovu ako imaju tako zavodljiv izgled.
Smješio se toplo i veselo,samo su mu se ponekad oči smračile
i poprimile
nešto opasno,vučje..
Jako, jako mi se dopao neznanac i on je to odmah vidio.
Još prije nego što je išta počelo, sve što će se dogoditi mi se poput filma odvrtjelo u glavi.
Poput filma u kojemu sam ja koja nikada nisam željela biti glumica,dobila ulogu i što je najcrnje sretna sam zbog toga.
Neznac je želio pozvoniti,malo ostati i otići,priznao mi je to...ali promijenio je mišljenje,žarko je poželio ostati.
Boljelo je i njega kad je morao ići kući..
Vrijeme smo mjerili danima i satima kada ćemo se sresti...
Čitali smo jedno drugome misli,satima razgovarali telefonom,prepoznavali raspoloženje po boji glasa...
Više nije bio neznanac.
Naši susreti puni nježnosti i razumjevanja...
Zajednička putovanja...
Volim pisma i on mi ih je stalno slao...

...Otkrio mi je koliko lijep može biti odnos između muškarca i žene..
Kada su mu se promijenile oči i pomalo izbjegavale moje,
rekla sam mu da ode i da se više ne vraća...
Počeli smo se previše poznavati...
Poslije njega ništa više nije imalo istu boju i okus..

Na pisanje ovoga posta ponukao me post Pozvonim pa zbrišem,blogera
Magle dolaze..
Poručujem mu neka i dalje zbriše kad pozvoni...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.